sobota, 25 stycznia 2014

Jestem Jestem....

I jestem po krótkiej chwili nieobecności oczywiscie związanej z tym że zajęć mi nie brakuje a raczej czasu wolnego;-) ciągle zastanawiam się nad dobą 48h ale narazie na tym zastanawianiu się kończy....

i nowe dzieła które stworzyłysmy;-)

sukienusia sztruksowa z aplikacją serduszka


komplecik z dzianiny dresowej


 ni to królik ni to zając już niebawem w wersji wielkanocnej będą;-)


 Cała ferajna między innymi Burek nasz.............Kazdy znalazł już swego własciciela;-)


sowa z wielkim skrzydłami też w poniedziałek wyleci;-)


  Tuniczka z asynterią z dzianinu dresowej z białym puszkiem

 Podusia

Kolejna sukienka teraz bawełna z dodatkami sztruksu;-)


Rożek niemowlęcy w końcu skończony;-)

 Galotki ze ściągaczami;-)

dwie bluzeczki

 sukienusia tym razem granatowy sztruks połaczony z bawełną;-)


 Zawieszka dwójeczka jako dodatek do prezentu urodzinowego;-)


 No i na dzien babci i Dziadkazrobiłam około 40 szt lnianych serc tu zaledwie 1/3 takich koszy wyszło mi 3 szt hihi


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz